Vecka 39! Galet!

Idag har jag gått in i vecka 39, helt galet känns det! Många säger att tiden känns som att den bara sniglar sig fram på slutet men jag känner tvärt om, det går för fort! Jag har ännu inte hunnit med allt som jag känner att jag vill göra och BB väskan är bara halvpackad. Att jag känner att det går för fort har nog mycket att göra med att jag har jobbat så mycket också, jag har helt enkelt inte hunnit "landa".
 
Än så länge känner jag inga tecken på att förlossningen skulle vara på gång, jag är ganska inställd på att jag kommer gå över tiden faktiskt. På fredag är det besök hos barnmorskan, ska bli kul att se om hon känner att huvudet börjar fixera sig eller åtminstone är ruckbart. Sist hon kollade låg bebis fortfarande högt upp och huvudet var helt rörligt



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback