Svullna fötter

Insåg nyss hur otroligt svullna och stora mina fötter blivit, dom enda skorna som jag kan få på mig och som fortfarande sitter bekvämt är mina Nike!
Jag är så sjukt rädd för att jag ska ha trampat ut fotvalvet så att mina fötter blivit permanent större, jag har så himla många fina skor som jag älskar och jag inte vill göra mig av med! Mina trogna Tiamos! Mina Jeffrey Campbells i mocka (divine)! Kommer jag behöva sälja av mina skor så tror jag seriöst att jag kommer gråta en skvätt. Sen är det ju knappast så att jag har haft ett par små, söta fötter sedan innan heller utan har haft 38-39. Att öka en storlek känns därför inte sådär jättekul. Kommer känna mig som big foot
 
* Dagens i-lands problem
 
 
 


♥ Evahle.se - en blogg om psykisk hälsa ♥

Skor är verkligen livet haha! Hoppas dina fötter blir bättre :)

Svar: Eller hur! Aww tack, hoppas jag med :)
glitterchic.blogg.se

2015-10-21 / 15:39:57
BLOGG: http://evahle.se

Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback