Nedräkningen börjar

Då är man i vecka 40 nu, BF om bara 5 dagar! Men än så länge känns det inte som att bebis är så sugen på att komma ut så jag lär gå över tiden. Imorse när jag skulle kissa märkte jag att jag hade rosa, blodblandade flytningar, slemproppen kanske? (och överflödig information kanske, sorry). Tänkte ringa barnmorskan sen för säkerhets skull, lite nojig som man är.
 
Igår var det städ- och tvätt dag. Städade hela lägenheten och sprang upp och ner från källaren med tvätt. Sedan var man tvungen att gå in till stan med för att hämta ut paket. Hade så fruktansvärt ont i höfter och rygg sen! Idag blir det minsann att parkera rumpan i soffan, jag ser ut som en tant på 80 år när jag försöker gå och röra mig. Hoppas på att jag känner mig lite mer rörlig i eftermiddag igen!



Kommentera inlägget här:



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback